woensdag 25 juli 2012

Nog drie Kenny K kaartjes

Deze drie Kenny K stempels heb ik als digi's aangeschaft, ze zijn erg mooi het leuke is dat je ze zelf op grootte kan maken.

De Drake rijdster..


De kleuren van de kaart passen prima bij het plaatje waardoor de kaart simpel maar leuk is geworden.


Het was best een beetje lastig kleuren op het kleine plaatje.

De funkmeister...


De twee rockin vormen heb ik zelf ingekleurd met inkt en embossing inkt en stempels


Deze stempel vond ik mooi door de manier waarop ze kijkt...


Het scrap papier is van magnolia, uit de nieuwste serie en erg mooi.







1 opmerking:

  1. Hoi Luna, wat leuk dat je mijn site gevonden hebt. Deze kaartjes hebben echt een stoer uiterlijk zeg. Heel mooi gemaakt. Je hebt een leuk blog en bedankt dat je mijn volger bent geworden in deze mindere tijden voor mij. Ik hoop snel weer aan de slag te kunnen met kaartjes maken. Dus nogmaals leuk dat je een berichtje bij me achter gelaten hebt. xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen