zaterdag 11 februari 2012

Diverse kaarten

Een tijd lang heb ik weinig aan mn hobbie gedaan omdat het niet zo lekker ging. Toch had ik wel een paar stempels ingekleurd.

Eindelijk heb ik er kaarten van gemaakt...hier zijn de resultaten. Het zijn er 7 geworden, allemaal met Derwent ingekleurd, strass, destress inkt, cuttlebug met diverse soorten mallen en bloemen. Zeer divers :)

                                                               Edwin als superman :)



Ik wilde de vrolijk ingekleurde superman graag combineren met de bruine destress inkt om de kaart extra stoer te maken.


Deze tilda vond ik zo lief, het is een wat drukkere kaart door het embossen

 Uiteraard ook een close up van de kaart om de details te laten zien, ik werk er graag met strass. Wat ik allemaal bevestig met 3d kit, het duurt wat langer met drogen maar blijft prima zitten.



Ja eindelijk een niet magnolia stempel gebruikt :) ik doe het niet vaak, ik het de kaart niet te druk gemaakt.


Ook hiervan een close up.


Deze foto is iets overbelicht, de bloemen op deze kaart heb ik zelf met destress inkt en glimmermist pearl  bewerkt. Ik koop tegenwoordig alle bloemen wit en kleur ze zelf de gekozen kleur.



                   Ik vond het plaatje lief van Tilda die weg lijkt te dromen......tussen de bloemen



Deze had ik al heel lang geleden ingekleurd, hier heb ik stempels gecombineerd waardoor je een     schilderijtje maakt van de magnolia.......dus dan maar een bloemetjes behang er achter :)



                                                          Een close up van het portretje...



                          Hier een close up van de met destress bewerkte witte bloemen..subtiel maar mooi




         Nog een portretje....ook hier de bloemen ingekleurd met destress inkt en glimmer mist pearl....



                                                  Close up van het portret met de bloemen.


                                                   Nog een extra close up van de bloemen.



         Deze magnolia heb ik voor een bericht in stappen in gekleurd en eindelijk hier is de kaart ervan :)
                   Ik heb met zilvere emboss er cupcakes op gemaakt de kaart glimt er mooi door.



         Het hartje heb ik iets aan gezet met roze destress inkt, waardoor er een licht effect zit langs de randen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten