donderdag 16 februari 2012

Snoepzakje Magnolia met destress inkt

Vandaag heb ik twee snoepzakjes gemaakt, het idee is om voor mijn dochters verjaardag zakjes uit te delen als traktatie.

Niet deze echter...ze maakt ze zelf en uiteraard zal ik als ze klaar zijn er foto's van plaatsen.

Dit zakje heb ik gemaakt met destress inkt, glimmermist pearl, goud emboss poeder en een magnolia stempel uit de herfst collectie...ik weet de naam van de stempel echter niet. Witte bloemen die ik zelf met destress en glimermist heb ik gekleurd. Steentjes en bruin glitter papier en een aantal mallen voor bladeren en versiersels en 3d kit.

De zakjes heb ik in de hobbie winkel gekocht ik heb niet zoals ik het echt zou doe het zakje en de label aan elkaar geniet of geplakt want ik berg de label weer op hierna tot ik hem nodig heb.


Hier de label voordat het zakje eraan zit.


Hier een close up zoals je ziet is de glimmermist zowel op het label als op de bloemen aanwezig.


Voorzichtig heb ik er tape bij gebruikt om het zakje af te laten lijken, uiteraard tape die er weer vanaf kan zonder de label te beschadigen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten